Support
Vårt dedikerte supportteam er klare til å hjelpe deg med alle utfordringer. Vi er her for å løse dine problemer raskt og effektivt.
Support hos Frigg Kantine er en avgjørende tjeneste som sørger for at kundene får en sømløs og tilfredsstillende opplevelse.
Kontakt oss gjerne
Vi vet at sultne kunder må prioriteres. Supportteamet er dedikert til å gi hjelp, veiledning og løsninger for å møte kundenes behov.
Enten det gjelder spørsmål om software eller hardware eller tekniske problemer, står teamet klart til å svare på henvendelser. Kundene kan nå dem via telefon eller e-post og de får rask og vennlig assistanse.
Frigg kantine sitt supportteam har som mål å sikre at kundene føler seg hørt og ivaretatt. Ved å tilby kvalitetsstøtte bidrar de til å bygge langsiktige relasjoner og opprettholde kundelojalitet. Samlet sett spiller supporten en nøkkelrolle i å gjøre Frigg Kantine til en pålitelig og kundevennlig kantine for god mat.
FAQ
Vanlige spørsmål og svar
The most frequently asked questions
- VIPPS – the amount is only RESERVED in your bank and has not been withdrawn. Will be canceled after 24 hours.
- Bank card – the amount will only be RESERVED but will be refunded after a short time, 3-10 working days.
Note! You will only be charged if the products pass the sensors in the goods lift.
- Try again! If it still does not work or if the reservation has not been removed within 10 days, call support telephone: +47 32 83 33 32, or send email to support@friggkantine.no
– You will only be charged for the products you have received
You will only be charged if the products pass the sensors in the goods lift.
- Try again! If it still does not work or if the reservation has not been removed within 10 days, call support telephone: +47 32 83 33 32, or send email to support@friggkantine.no
- If you experience that the food is moving, but is not delivered to the goods lift, then the purchase is not valid completed and the transaction is RESERVED only.
Call support telephone: +47 32 83 33 32, or send email to support@friggkantine.no
Close your browser
Then close the VIPPS application
Scan the QR code again and order again
If it still doesn’t work, contact us and explain the incident.
Call support telephone: +47 32 83 33 32, or send email to support@friggkantine.no
Contact us weekdays 08:00 – 16:00